مستر ویزا

اقامت اسپانیا از طریق خرید بیزینس| نامه به فردی که هنوز برای اقامت اسپانیا اقدام نکرده است

اخذ اقامت اسپانیا

افرادی که به دنبال مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا هستند به دلایل مختلفی این کشور را انتخاب می‌کنند. در واقع تشابه فرهنگی و آب و هوایی کشور اسپانیا با ایران سبب شده است سالانه افراد بسیاری برای دریافت اقامت این کشور اقدام نمایند. در اسپانیا هر آنچه را که لازم دارید پیدا خواهید کرد: غذای شگفت انگیز، آب و هوای عالی در تمام طول سال، فرهنگ غنی و منظره‌ای که هرگز از دیدن آن سیر نخواهید شد (کوه + دریا). در واقع کشور اسپانیا از دیرباز به خاطر آب و هوای معتدل، رژیم غذایی سالم، سطح رفاه بالا و فرصت‌های کسب و کار مورد توجه مهاجرین سرتاسر دنیا بوده است. اما چطور می‌توان اقامت اسپانیا را دریافت کرد؟ فرایند دقیق دریافت کارت اقامت چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع روش‌های اخذ اقامت اسپانیا آشنا شوید. آغاز کسب و کار هر کشور قوانین خاص خود را دارد، بنابراین برای انتخابی آگاهانه با مشاورین مستر ویزا تماس گرفته و از اطلاعات به روز این کشور آگاهی پیدا کنید. مشاوران ما در زمینه راه اندازی بیزینس و خرید فرانچایزهای بین المللی، ثبت شرکت در اسپانیا، خرید ملک و سرمایه گذاری، مارکتینگ و برندسازی، صادرات موفق و خدمات پس از ورود در اسپانیا شما را به بهترین شکل راهنمایی می‌کنند.

به این معنا سه نوع اقامت مختلف در اسپانیا وجود دارد و بسته به مدت اقامت در کشور، باید یکی را دریافت کنید:

ویزای کوتاه مدت
ویزای کوتاه مدت یا ویزای شینگن به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد تا ۹۰ روز در این کشور بمانند، به ویزای توریستی نیز ویزای کوتاه مدت گفته می‌شود. در نظر داشته باشید که بسیاری از کارها را نمیتوان با ویزای توریستی انجام داد. این بدان معنی است که، به طور کلی شما نمی‌توانید با ویزای کوتاه مدت به اسپانیا بیایید و مجوز اقامت خود را دریافت کنید.

اقامت موقت
اگر قصد دارید در دراز مدت در اسپانیا زندگی کنید، این اقامت گزینه‌ای است که باید برای آن اقدام کنید. اقامت موقت به شما این امکان را می‌دهد که به مدت ۱ یا ۲ سال به طور قانونی در کشور زندگی و کار کنید. پس از اتمام این دوره و به شرط آنکه هنوز شرایط اولیه را برآورده کنید می‌توانید مجوز اقامت موقت خود را برای یک یا دو سال دیگر تمدید کنید.

اقامت دائم
پس از ۵ سال زندگی بدون وقفه در اسپانیا دیگر لازم نیست ویزا یا اقامت موقت خود را تمدید کنید و این بدان دلیل است که در این صورت واجد شرایط درخواست اقامت دائم هستید، مجوزی که به شما امکان می‌دهد به طور نامحدود در اسپانیا زندگی و کار کنید. شرایط مورد نیاز واقعاً آسان است فقط با گذرنامه، مجوز فعلی و فرم پر شده می‌توانید کارت اقامت دائم را دریافت کنید.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

آشنایی با انواع روش‌های اخذ اقامت اسپانیا در سال 2020

اکنون بیایید با جزئیات بیشتری گزینه‌های مختلف اخذ اقامت برای شهروند غیر اتحادیه اروپا را بررسی کنیم.

اقامت اسپانیا از طریق ویزای بازنشستگی

افراد بازنشسته یا کسانی که منابع مالی کافی برای زندگی بدون کار کردن در اسپانیا را دارند، می‌توانند برای ویزای اقامت با اهداف غیرمنفعت طلبانه درخواست دهند. اگر نمی‌خواهید در اسپانیا کار کنید چون از تمکن مالی قوی برخوردار هستید و توانایی حمایت مالی از خود و افراد وابسته به خود را دارید می‌توانید طی شرایطی تعریف شده، اقامت این کشور را به دست آورید. ویزای بازنشستگی به افرادی تعلق می‌گیرد که از سن خاصی بگذرند و برای هر کشور شرایط متفاوتی دارد.

اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت

آیا می توانید شرکتی را راه اندازی کرده و همزمان اقامت خود را دریافت کنید؟ بله با ویزای کارآفرینی می توانید. اگر پروژه‌ای که قصد راه اندازی آن را دارید مورد توجه اقتصادی این کشور است و شامل ابتکار و سطح بالایی از فناوری است (که از طریق برنامه تجاری نشان داده شده است)، به راحتی می‌توانید به این ویزا دسترسی داشته باشید. اگر فقط می‌خواهید یک شرکت معمولی ایجاد کنید اجازه کار به عنوان یک فرد خود اشتغال بهترین گزینه خواهد بود. وکلای تجاری ما در تمام مراحل برای راه اندازی مشاغل در اسپانیا و بهینه سازی مالیات به شما کمک می‌کنند.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

اقامت اسپانیا از طریق ویزای سرمایه گذاری

طبق قوانین کشور اسپانیا، هر فرد خارجی می‌تواند با خرید ملک یا مستغلات در اسپانیا، به عنوان سرمایه گذار، ویزای سرمایه گذاری (ویزای طلایی اسپانیا) و سپس کارت اقامت موقت اسپانیا را دریافت نماید. برای دریافت این اقامت تنها کافی است ۵۰۰.۰۰۰ € در املاک و مستغلات اسپانیا سرمایه گذاری کنید و به راحتی اقامت خود را دریافت کنید. اقامت اسپانیا از طریق ویزای سرمایه گذاری ممکن است یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شروع زندگی در اسپانیا باشد.

اقامت اسپانیا از طریق ویزای دانشجویی

آیا می‌خواهید کارشناسی ارشد یا دکتری خود را در اسپانیا ادامه دهید؟ آیا قصد دارید برخی تحقیقات علمی را در این کشور انجام دهید؟ پس می‌توانید به دنبال دریافت ویزای دانشجویی باشید. تحصیل در اسپانیا یکی از بهترین روش‌های اخذ اقامت اسپانیا می‌باشد و به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد تا در اسپانیا تحصیل یا تحقیق کنند. همچنین می‌توانید با این ویزا کار و کارآموزی هم کنید. علاوه بر این، یکی دیگر از مزایای آن این است که می‌توانید پس از آن ویزای تحصیلی را به ویزای کار تغییر دهید و شرایط ویزای کاری پیچیده را حذف کنید.

اقامت اسپانیا از طریق ویزای کار

بسته به وضعیت و پیشنهادهای شغلی‌تان انواع مختلفی از ویزاهای کاری وجود دارد که می‌توانید برای آنها درخواست دهید. هر کدام الزامات خاص خود را دارند و برنامه آنها متفاوت است. داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر یکی از روش‌های ورود به اسپانیا از طریق کار می‌باشد که در این روش کارفرمای مورد نظر باید اثبات کند که ۳ ماه پوزیشن شغلی مورد نظر را در روزنامه‌های کشور آگهی کرده است و نیروی کار مناسبی برای آن پیدا نشده است. اگر به عنوان یک کارگر ماهر پیشنهاد کار دارید مراحل دریافت اجازه اقامت می‌تواند در اسپانیا شروع شود. این ویزا به کسانی اعطا می‌شود که به عنوان مدیر یا هر موقعیت فنی دیگری پیشنهاد دریافت می‌کنند و بیش از ۴۰.۰۰۰ یورو در سال درآمد دارند.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

اقامت اسپانیا از طریق اعضای خانواده

در این نوع مهاجرت شهروندان اتحادیه اروپا که در اسپانیا زندگی می‌کنند می‌توانند بستگان خود را که تبعه غیر اتحادیه اروپا هستند با خود به اسپانیا بیاورند. اجازه اقامت به عنوان عضو خانواده شهروند اتحادیه اروپا معمولاً پس از برقراری مشارکت مدنی با اتباع غیر اتحادیه اروپا یا ازدواج صورت می‌پذیرد. علاوه بر این، والدین و فرزندان شهروند اتحادیه اروپا نیز می‌توانند از حق دریافت اقامت و اجازه کار به عنوان اقوام خود بهره‌مند شوند.

اقامت اسپانیا از طریق ازدواج

ازدواج با یک شهروند اسپانیایی (یا با شهروند اتحادیه اروپا) به شما کمک می‌کند تا به راحتی ویزای خود را دریافت کنید. ازدواج با یک تبعه اسپانیایی یکی از ساده‌ترین روش‌های اخذ اقامت اسپانیا می‌باشد که برای این امر یکی از طرفین ازدواج باید اقامت دائم یا موقت و یا تابعیت این کشور را دارا باشد و دارای تمکن مالی برای زندگی خودش و همسرش باشد. در ابتدا، لازم به ذکر است که امکان اخذ تابعیت از طریق ازدواج با شخص اسپانیایی وجود ندارد و از این راه فرد تنها می‌تواند اقامت اسپانیا را دریافت نماید و پس از پنج سال زندگی با همسرش می‌تواند برای تابعیت اقدام نماید.

منبع: residence permit in spain

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ