مستر ویزا

نامه به فردی که هنوز در اوکراین شرکت ثبت نکرده است

شرایط ثبت شرکت در اوکراین

ثبت شرکت در اوکراین یکی از اولین اقدامات برای ایجاد تجارت در این کشور است. ما خوشحال خواهیم شد که بتوانیم خدمات، مراحل و شرایط ثبت شرکت در اوکراین را به شما ارائه دهیم.

مراحل و شرایط ثبت شرکت در اوکراین

در هنگام ثبت نام رسمی مشاغل چه می‌کنیم؟
مشاوره در مورد روند و مراحل ثبت شرکت و جنبه‌های مهم قانون تجارت در اوکراین؛
ترجمه و قانونی شدن اسناد؛
گرفتن شماره شناسایی فردی (در صورت لزوم)؛
تهیه کلیه اسناد مورد نیاز برای تأسیس شرکت (شامل پروانه کسب، اساسنامه، صورتجلسه مجمع عمومی، پروتکل، وکالت)؛
ثبت شرکت در وزارت دادگستری اوکراین؛
اخذ شماره ثبت مشاغل؛
ثبت نام تجاری برای مقامات مالیاتی و تأمین اجتماعی؛
دریافت مهر شرکت (تمبر) و افتتاح حساب بانکی؛
مشاوره مالیاتی؛
مالیات بر ارزش افزوده (VAT) یا ثبت مالیات مجرد (ثابت) (در صورت لزوم).

صرف نظر از دامنه فعالیت انتخابی، ما مناسب‌ترین راه حل را برای شما پیدا خواهیم کرد. از همان ابتدا تمام اطلاعات لازم در مورد مالیات، حقوق و وظایف شرکت‌ها، مجوزها و پروانه‌های لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد. راه اندازی یک شرکت در اوکراین بسیار آسان است، اما برای این کار به تجربه و تخصص حرفه‌ای نیاز است تا این کار به روشی صحیح صورت پذیرد.

شرایط ثبت شرکت در اوکراین

برای راه اندازی یک شرکت در اوکراین چقدر زمان لازم است؟

روند ثبت شرکت در اوکراین از ۲ روز تا ۲۱ روز طول می‌کشد (در صورت نیاز به ثبت مالیات بر ارزش افزوده). پس از مشاوره اولیه، ما به شما می‌گوییم زمان لازم برای نهایی کردن کلیه مراحل چقدر است.

زمان لازم برای تکمیل این فرآیند به عوامل زیادی مانند ساختار شرکتی و مالیاتی، مجوزهای لازم، سهامداران، ذینفعان و غیره بستگی دارد. معمولاً باز کردن یک حساب بانکی در اوکراین به ۲ روز زمان نیاز دارد. اما اگر یکی از ذینفعان شرکت یک شخص حقوقی خارجی باشد می‌تواند ۵ روز طول بکشد تا بانک چک و اثبات مالکان ذی نفع را انجام دهد.

در صورت تأسیس این شرکت توسط یک شخص حقیقی (نه شرکتی) که دارای شناسنامه مالیاتی در اوکراین است، می‌توانیم ثبت نام شرکت را در کی‌یف انجام دهیم و ظرف ۲ روز کاری یک حساب بانکی باز کنیم.

شرایط ثبت شرکت در اوکراین

هزینه ثبت شرکت در اوکراین چقدر است؟

بنابراین هزینه نهایی افتتاح یک شرکت در اوکراین به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله تعداد موسسین، نیاز به مدیر اسمی، آدرس قانونی و غیره.

پس از اتمام مراحل و شرایط ثبت شرکت در اوکراین اسناد تشکیل شرکت زیر را به شما ارائه می‌دهیم:

منشور یا اساسنامه
صورتجلسه مجمع عمومی
گواهی ثبت نام تجاری
بیانیه تأیید از ثبت نام شرکت در اوکراین
مهر شرکت (تمبر)
حساب بانکی شرکت
شماره ثبت مالیات بر ارزش افزوده یا گواهی ثبت مالیات با نرخ ثابت
هزینه ما همچنین شامل باز کردن یک حساب چند ارزی در یک بانک اوکراین (در صورت لزوم) است.

شرایط ثبت شرکت در اوکراین

ثبت شرکت در اوکراین با حضور یا بدون حضور شما امکان پذیر است.

ما همچنین یک مدیر اسمی / موقت (مدیرعامل) ارائه می‌دهیم زیرا غیر شهروندان نمی‌توانند بدون مجوز کار، مدیر شرکت‌های اوکراینی شوند. ما می‌توانیم طی ۲ هفته پس از درخواست، مجوز کار را برای شما دریافت کنیم. ما همچنین در صورت نیاز خدمات دفتر فیزیکی (آدرس حقوقی اسمی) را هم ارائه می‌دهیم.

روش ثبت شرکت توسط وزارت ثبت احوال اوکراین انجام می‌شود. کلیه شرکت‌ها و دارندگان پس از مراحل قانونی برای راه اندازی مشاغل، میتوانند شرکت خود را ثبت کرده و به واسطه آن اقامت دائم اوکراین را دریافت کنند. جزئیات مربوط به هرگونه تغییر و اصلاح اطلاعات مربوط به شرکت نیز ذخیره شده و شماره ثبت شرکت نیز در طی مراحل ثبت نام مشخص می‌شود. کلیه اطلاعات موجود در ثبت نام تجاری اوکراین در وب سایت وزارت دادگستری اوکراین موجود است. افتتاح حساب بانکی آخرین مرحله از فرآیند ادغام شرکت اوکراین است.

کلیه افراد (صرف نظر از شهروندی) که به عنوان مدیر شرکت، سهامدار یا بنیانگذار ثبت می‌شوند باید یک شماره شناسایی دریافت کنند. اما شناسنامه مالیاتی برای نام بردن ذینفع یک شرکت ضروری نیست. TIN یا شماره شناسایی مودیان مالیاتی برای مقاصد مالیاتی استفاده می‌شود و می‌تواند توسط سازمان تأمین اجتماعی یا وزارت دارایی صادر شود. این شماره یک کد شخصی 10 رقمی با معنی خاص است تا افراد به صورت مناسبی شناسایی شوند.

از ۰۱.۰۱.۲۰۱۹ کشور اوکراین با کشورهای زیر توافقنامه‌های اجتناب از مالیات دارد: اتریش، آذربایجان، الجزایر، ارمنستان، بلژیک، بلاروس، بلغارستان، برزیل، کانادا، چین، جمهوری چک، کرواسی، قبرس، دانمارک، مصر، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، جورجیا، مجارستان، هند، اندونزی، ایران، ایرلند، ایسلند، ایتالیا، ژاپن، اردن، قزاقستان، قرقیزستان، کویت، لتونی، لبنان، لیبی، لیتوانی، مقدونیه، مالزی، مراکش، مکزیک، مولداوی، مغولستان، مونته نگرو، هلند، نروژ، پاکستان، لهستان، پرتغال، روسیه، رومانی، عربستان سعودی، صربستان، سنگاپور، سوریه، اسلواکی، اسلوونی، افریقای جنوبی، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تاجیکستان، تایلند، ترکیه، ترکمنستان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایالات متحده آمریکا، ازبکستان و ویتنام.

شرایط ثبت شرکت در اوکراین

انواع ثبت شرکت در اوکراین
در کشور اوکراین شرکت‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به مراحل و شرایط ثبت شرکت در اوکراین، یکی را انتخاب کنید. بسته به ساختار شرکت، میزان شرکا، دامنه تجارت، پیچیدگی در مدیریت و غیره می‌توانید یکی از گزینه‌های ایده آل را برای خود انتخاب کنید. برخی از مشاغل نیاز به سطح بالاتری از سرمایه‌گذاری دارند در حالی که بعضی از شرکت‌ها را میتوان با حداقل سرمایه گذاری راه انداخت.

مجوز شخصی: فعالیت به عنوان یک مجوز شخصی احتمالاً ساده‌ترین، ارزان‌ترین و انعطاف پذیرترین روش برای شروع کسب‌وکار است، معمولا مغازه داران، دکه داران و یا تعمیرکاران و یا بهتر است بگوییم صاحبان مشاغل کوچک معمولا بجای ثبت شرکت این مورد را برای تجارت خود در نظر می‌گیرند.

شرکت با مسئولیت محدود: در اوکراین شرکت با مسئولیت محدود شکلی از تجارت است که با کسب و کارهای کوچک ایجاد می‌شود و حداکثر تعداد سهامداران آن نباید بیشتر از ۱۰ باشد.

شرکت خصوصی محدود: معمولا از این نوع شرکت در فرم‌های سازمانی استفاده می‌شود که بطور مثال کارگران یک کارخانه نه چندان بزرگ همگی سهامدان آن مجموعه می‌باشند.

حداقل مالیات برای فعال کردن شرکت در اوکراین چقدر است؟
اگر شرکت اوکراینی شما در یک سال معین هیچ فعالیت رسمی انجام نمی‌دهد نیازی به تشکیل پرونده یا پرداخت مالیات نیست. برخلاف بسیاری از کشورهای دیگر، حداقل مالیات یا هزینه‌ای که یک شرکت باید بپردازد برای جلوگیری از انحلال توسط وزارت دادگستری است. با این حال اگر مشاغل شما طی ۳ سال صورت‌های مالی خود را ارائه نداده باشد این می‌تواند زمینه ساز شروع انحلال شرکت باشد.

امیدواریم که این اطلاعات برای شما مفیدو تجارت شما در این کشور موفق، مرفه و خوشایند باشد.

منبع: Business Registration

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ