مستر ویزا

خرید فرانچایز در اسپانیا

خرید فرانچایز در اسپانیا

خرید فرانچایز در اسپانیا می‌تواند یک گزینه مالی هوشمندانه برای افرادی باشد که به دنبال مهاجرت به اسپانیا هستند یا افرادی که در اسپانیا زندگی می‌کنند و به دنبال یک شغل پردرآمد هستند. فرانچایز در اسپانیا در مقایسه با شروع کسب و کار در اسپانیا روش بسیار مطمئن‌تری برای زندگی در اسپانیا ارائه می‌دهد. فرانچایز یک مفهوم تجاری است که به معنای اعطای حق امتیاز می‌باشد، در واقع کمپانی‌های بزرگ و صاحب نام جهانی در سالیان اخیر برند خود را به سایر افرادی که واجد الشرایط هستند، به مدت زمان محدود اجاره می‌دهند و این افراد با استفاده از برند این کمپانی‌ها، مشغول به کار شده و برای خود و این کمپانی‌ها کسب درآمد می‌کنند.

شاید بهترین نمونه شناخته شده مک دونالد باشد، مطمئناً شما می‌توانید رستوران فست فود خود را با هر نامی راه‌اندازی کنید اما وقتی برای خرید یک مک دونالد هزینه می‌کنید میزان موفقیت شما افزایش خواهد یافت، در واقع سرمایه گذاری در زمینه خرید امتیاز این کمپانی یا فرنچایز و اخذ نمایندگی آن با ریسکِ بسیار پایینی همراه است. همانطور که می‌دانید، رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد در سر تا سر دنیا شناخته شده هستند و نیاز به معرفی ندارند. شما با سرمایه گذاری در حدود ۹۰۰ هزار یورو می‌توانید حق امتیاز این برند را خریداری نمایید و یک شعبه از رستوران‌های زنجیره‌ای این کمپانی را در یکی از کشورهای اروپایی تاسیس نمایید. برای اخذ نمایندگی و خرید حق امتیاز برند مک دونالد و استفاده از آن، شما باید به مدت چند ماه تحت آموزش متخصصان مک دونالد قرار بگیرید و با سیستم مدیریت،‌ امور مالی و نحوه استفاده از دستگاه‌های مدرن این کمپانی به خوبی آشنا شوید تا بتوانید واجد الشرایط مدیریت یکی از شعبات رستوان‌های زنجیره‌ای مک دونالد شوید. خرید فرانچایز در هر کشوری قوانین خاص خود را دارد، بنابراین برای انتخابی آگاهانه با مشاورین مستر ویزا تماس گرفته و از اطلاعات به روز این کشور آگاهی پیدا کنید. مشاوران ما در زمینه راه اندازی بیزینس و خرید فرانچایزهای بین المللی، ثبت شرکت در اسپانیا، خرید ملک و سرمایه گذاری، مارکتینگ و برندسازی، مهاجرت تحصیلی، صادرات موفق و خدمات پس از ورود در اسپانیا شما را به بهترین شکل راهنمایی می‌کنند. اما قبل از مهاجرت به اسپانیا بهتر است درباره خرید فرانچایز در اسپانیا اطلاعاتی کسب کنید:

گرفتن پاسپورت اسپانیا

احتمالاً با خرید فرانچایز به کالاهایی با قیمت عمده فروشی دسترسی خواهید داشت و با داشتن چند فرنچایز، قدرت خرید بیشتری خواهید داشت. شروع یک تجارت در اسپانیا میزان شکست بسیار بالایی دارد، ظاهراً از هر 10 کسب و کار ‌8 کسب و کار در طی 3 سال شکست می‌خورند در حالی که با خرید فرانچایز در اسپانیا از هر 10 شرکت 8 شرکت هنوز بعد از 3 سال در حال کار هستند. بنابراین خرید فرانچایز در اسپانیا می‌تواند یک اصل اساسی در تجارت باشد. سرمایه گذاری در رستوران‌های زنجیره‌ای در کشورهای اروپایی علاوه بر تمام امکانات و سطوح باکیفیت می‌تواند سبب اخذ اقامت،‌ تابعیت و شهروندی اروپا شود.

چه نوع فرنچایز در اسپانیا وجود دارد؟

اخذ نمایندگی یا فرنچایز در اسپانیا فقط به کمپانی‌های مک دونالد و subway مربوط نمی‌شود. در اسپانیا تقریباً در هر بخش تجاری می‌توانید یک فرنچایز بخرید. کمپانی‌های معروف دیگری در صنعت تولید مواد غذایی دارای رستوران‌های زنجیره‌ای متعددی در سرتاسر کشورهای دنیا می‌باشند که شما متقاضیان عزیز سرمایه گذاری در کشور های اروپایی جهت اخذ اقامت دائم اروپا می‌توانید به عنوان گزینه‌های خوب و کم ریسک به آنها نیز فکر کنید. اگر چه شاید این کمپانی‌ها به اندازه مک دونالد در سرتاسر دنیا معروف نباشند،‌ اما سرمایه گذاری در آنها و اخذ نمایندگی‌شان با مبالغ کمتری امکان پذیر است. از این قبیل کمپانی‌ها می‌توان به برگر کینگ (Burger King)، لی برگر و کی اف سی (Kentucky Fried Chicken) اشاره کرد.

دقت داشته باشید که در هنگام خرید فرنچایز فقط به این دلیل که یک ایده تبلیغ زیادی می‌شود به معنای موفقیتِ تضمین شده آن نیست. در این راستا تحقیقات خود را انجام داده و تمام واقعیت‌های مربوط به فرنچایز را بررسی کنید. به طور خاص با بسیاری از فرنچایزهای دیگر صحبت کنید که قبلاً در اسپانیا فعالیت می‌کردند و هم اکنون نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

نکته مهم دیگر مربوط به این واقعیت است که بسیاری از اخذ نمایندگی‌ها یا فرنچایزها در اسپانیا صرفاً مربوط به افرادی می‌شود که یک واحد تجاری خود را آغاز کرده‌اند و سپس به عنوان یک فرنچایز به فکر گسترش آن هستند. در حالی که هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد، به ویژه اگر آن شخص فرمول کسب درآمد را پیدا کرده باشد، باید در نظر داشته باشید که خطرات آن بیشتر است.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

نکات کلیدی درباره خرید فرانچایز در اسپانیا

نکته ۱- سعی کنید فرانچایزی را خریداری کنید که فعال باشد و به اثبات برسد. سؤال کنید که این فرانچایز در اسپانیا تا چه مدت فعالیت داشته است و ببینید که چند فرانچایز دیگر در اسپانیا وجود دارد.

نکته ۲- قبل از هر تصمیمی با افراد با تجربه و متخصص مشورت کنید. بسیاری از افراد که به دنبال خرید فرانچایز در اسپانیا هستند، چنان با شور و شوق به جلو می‌روند که از گوش دادن به حرف‌های دیگران چشم پوشی می‌کنند، زیرا آنها اطمینان دارند که صرف نظر از آنچه گفته می‌شود موفقیتی بزرگ در انتظارشان خواهد بود.

نکته ۳- بعضی از فرانچایزها به دلایلی شکست می‌خورند، به جای اینکه ناامید شوید سعی کنید علت شکست خوردن آنها را کشف کنید و به دنبال سیگنال‌های هشدار دهنده باشید.

نکته ۴- سعی کنید یک فرانچایز با نام تجاری بین المللی یا حداقل با یک برند تجاری به رسمیت شناخته شده خریداری کنید. این یکی از دلایل اصلی خرید فرانچایز در اسپانیا می‌باشد.

نکته ۵- سعی کنید فرانچایزی را خریداری کنید که شوق و انگیزه شما را برانگیزاند. اگر ایده فرانچایز در اسپانیا شما را برانگیزاند برایتان مهم نیست که مفهوم فرانچایز چقدر خوب باشد.

نکته ۶- اطمینان حاصل کنید که فرانچایز در اسپانیا پشتیبانی و حمایت خوبی ارائه می‌دهد. از آنجا که برای خرید فرانچایز پولی پرداخت می‌کنید باید بدانید که در ازای پول خود چه چیزی دریافت می‌کنید. پشتیبانی و کمک در صورت لزوم مهم است، اما همچنین باید بدانید که آیا بخشی از هزینه فرانچایز به بازاریابی برای فرانچایز اختصاص می‌یابد یا خیر. این یکی دیگر از دلایل خوب برای پیوستن یا خرید فرانچایز در اسپانیا می‌باشد.

نکته ۷- سود بالقوه (و ضرر) فرانچایز در اسپانیا را در نظر بگیرید. این نکته را در نظر داشته باشید که آیا خرید فرانچایز در اسپانیا خطر دارد یا خیر. شاید بهتر باشد که در اسپانیا شغلی پیدا کنید که به موجب آن بتوانید در پایان روز بخوابید و استراحت کنید، کاری که هنگام اجرای فرانچایز بعید به نظر می‌رسد.

منبع: Franchises in Spain

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ