مستر ویزا

اقامت اسپانیا از طریق خرید بیزینس | نحوه خرید کسب و کار فعال در اسپانیا طبق قوانین 2020

نحوه خرید کسب و کار فعال در اسپانیا

ثبت شرکت و خرید بیزینس در اسپانیا یکی از روش‌های اخذ اقامت در اسپانیا می‌باشد، اگر علاقه‌مند به آغاز تجارت و خرید بیزینس در کشور اسپانیا هستید می‌توانید با خرید یک کسب و کار فعال در اسپانیا یا بیزینس آماده از مزایای زیادی استفاده کنید. کشور اسپانیا مقصدی جذاب برای بسیاری از سرمایه‌گذاران است زیرا از یک طرف فرصت‌های تجاری متعدد و دسترسی به طیف گسترده‌ای از مشتریان را فراهم می‌کند و از طرف دیگر از ثبات اقتصادی و یکپارچگی خوبی برخوردار است. به یاد داشته باشید که برای آغاز کسب و کار و نحوه خرید کسب و کار فعال در اسپانیا به اخذ اقامت آن کشور نیاز دارید، در واقع با اخذ اقامت اسپانیا می‌توانید از امکانات شهروندی و تجاری مختلفی بهره‌مند شوید. آغاز کسب و کار هر کشور قوانین خاص خود را دارد، بنابراین برای انتخابی آگاهانه با مشاورین مستر ویزا تماس گرفته و از اطلاعات به روز این کشور آگاهی پیدا کنید. مشاوران ما در زمینه راه اندازی بیزینس و خرید فرانچایزهای بین المللی، ثبت شرکت در اسپانیا، خرید ملک و سرمایه گذاری، مارکتینگ و برندسازی، صادرات موفق و خدمات پس از ورود در اسپانیا شما را به بهترین شکل راهنمایی می‌کنند.

نحوه خرید کسب و کار فعال در اسپانیا طبق قوانین 2020

مهم نیست تصمیم به انجام چه کاری گرفته‌اید در مرحله اول باید کد اقتصادی (NIE) را دریافت نمایید. این کد فقط یک شماره شناسایی برای افراد خارجی است و عمدتا برای اهداف مالیاتی استفاده می‌شود. برای دریافت کد اقتصادی (NIE) باید فرم تقاضای اقتصادی را پر نمایید و به همراه گذرنامه، دو قطعه عکس، رسید پرداخت مبالغ مربوطه و اظهارنامۀ دلیل درخواست کد اقتصادی، به وکیل خود در اسپانیا تحویل دهید تا برای شما اقدام به دریافت کد اقتصادی (NIE) نماید. معمولاً این کد در مدت چهار هفته قابل ارائه است. یک شماره شناسایی مالیاتی موسوم به NIF برای شخص حقوقی و شماره شناسایی خارجی موسوم به NIE برای شخص حقیقی باید ارائه شود.

ثبت شرکت در اسپانیا

اگر درباره نحوه خرید کسب و کار فعال در اسپانیا اطلاعاتی ندارید و مدام نگران هستید، یک شرکت حسابداری اسپانیایی را برای تحلیل حساب 3 سال گذشته استخدام کنید. اگر این تجارت کمتر از 3 سال سابقه دارد بهتر است پرس و جو کنید که آیا اصلاً ارزش آن را دارد یا خیر. حسابدار شما قادر خواهد بود رسیدها را از طریق حساب‌های بانکی مشاغل پیگیری کند. معقول نیست که به وعده‌های دریافت وجه تکیه کنید بلکه باید از ارزش تجارت مطمئن باشید. در این صورت پرداخت آن آسان‌تر خواهد بود.

از یک مشاوره حقوقی مستقل در رابطه با ساختار شرکت خود اطلاعاتی کسب کنید و بهترین آن را انتخاب کنید. معمولا در اسپانیا میتوان انواع شرکت‌ها را به ثبت رساند و از این نظر محدودیتی وجود ندارد. از جمله شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تعاونی، شرکت سهامی خاص، شرکت سهامی عام، شرکت مشارکت عمومی و شرکت مشارکت خصوصی. اما در این میان بالای ۹۵ درصد افراد شرکت با مسئولیت محدود را به ثبت می‌رسانند و در موارد نادر به ثبت شرکت سهامی عام و خاص می‌پردازند. آیا می‌خواهید یک معامله‌گر تنها باشید یا قصد مشارکت را دارید؟ آیا به دلایل مالیاتی یا محدود کردن مسئولیت خود یک شرکت محدود تشکیل می‌دهید؟ به یاد داشته باشید، شما به افراد خدمات ارائه می‌دهید بنابراین برای اجتناب از مسئولیت شخصی عاقلانه‌ترین راه این است که از بیمه مسئولیت استفاده کنید. بهترین و ایده ال‌ترین راه این است که شما صاحب مهارت و خلاقیتی باشید که این مهارت را با خود به اسپانیا ببرید و بدانید در اسپانیا این مهارت شما مورد نیاز می‌باشد.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

با نهایت دقت، موقعیت مالیاتی خود در نظر بگیرید. اگر در اسپانیا سکونت داشته باشید، قانوناً مکلف می‌باشید که برای کلیه درآمدهایتان در سرتاسر دنیا مالیات بر درآمد پرداخت نمایید. البته این موضوع برای خارجیانی که در اسپانیا اقامت ندارند کمی متفاوت است و این دسته از افراد صرفا باید در خصوص درآمدهایی مالیات پرداخت نمایند که در خاک اسپانیا بدست آورده‌اند.

اگر قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید باید بدانید که هر تبعه خارجی می‌تواند با خرید ملک در هر یک از استان‌ها و یا جزایر تابع دولت پادشاهی اسپانیا، اقامت اسپانیا را دریافت کند. با خرید ملک در اسپانیا اجازه تحصیل رایگان، بیمه و درمان رایگان و اجازه کار در اسپانیا به تمام افراد خانواده از ابتدای دریافت اقامت تعلق می‌گیرد که باعث کاهش هزینه‌های جانبی در خانواده‌ها می‌شود علاوه بر این امکان دریافت پاسپورت اسپانیا برای تمام اعضای خانواده پس از ۵ سال فراهم می‌گردد. اما قبل از آن بهتر است یا یک وکیل مستقل اسپانیایی که در مورد مالیات مشاوره می‌دهد یا یک حسابدار اسپانیایی مشورت کنید. البته باید دقت داشته باشید که هر نوع خرید ملک در اسپانیا موجب اخذ اقامت این کشور نمی‌شود بلکه برای اخذ اجازه اقامت از طریق این نوع سرمایه‌گذاری فرد باید شرایطی را رعایت نماید. یکی از راه‌هایی که میتوان از طریق آن برای خرید ملک و اخذ اقامت کشور اسپانیا اقدام نمود از طریق خرید ملک با ارزش 100 هزار یورو به بالا می‌باشد.

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

قبل از شروع هرگونه تجارت در اسپانیا، باید بازار را مطالعه کنید تا ببینید که آیا تقاضا برای محصول یا خدمت مورد نظر وجود دارد یا خیر. بازار اسپانیا با بازار موجود در کشور شما بسیار متفاوت است، بنابراین بهتر است با آگاهی کامل کسب و کار در اسپانیا را راه‌اندازی کنید.

کلید موفقیت در کسب و کار در اسپانیا
تلفیق کامل با فرهنگ اسپانیا تقریبا غیرممکن خواهد بود، مانند هر جای دیگری تفاوت‌های منطقه‌ای و ظرافت‌هایی وجود دارد که انطباق با آنها دشوار است اما این بدان معنا نیست که شما نباید تلاش کنید. به طور کلی قانون برای ثبت شرکت در کشورهای اتحادیه اروپا یکسان می‌باشد و حداقل مبلغ برای شروع کسب و کار و ثبت شرکت در کشور اسپانیا ۶۰ هزار یورو برآورد شده است. کشور اسپانیا تا حدودی با سایر کشورهای اروپایی متفاوت است و راه اندازی کسب و کار در اسپانیا قوانین متفاوت و اجرائیات متفاوتی دارد. کشور اسپانیا در اتحادیه اروپا و در حوزه شنگن قرار دارد و افراد می‌توانند با سرمایه گذاری و یا کارآفرینی در این کشور به تمامی نقاط اروپا دسترسی داشته باشند. نکته دیگر این است که افراد می‌توانند برای خود و اعضای خانواده یعنی همسر و فرزند زیر ۱۸ سال به تبع کارآفرینی در این کشور به اخذ اقامت برسند. ثبت شرکت در اسپانیا دارای مراحل پیچیده و سختی می‌باشد که به دلیل شرایط اقتصادی و کاری نسبتا ضعیف این کشور ممکن است افراد به نتیجه دلخواه نرسند لذا توصیه می‌شود به مشاوران این زمینه مراجعه نموده و به صورت کاملا تخصصی در خصوص تمامی موارد مشاوره دریافت نمایید.

منبع: usiness in spanish

تازه‌های مستر ویزا

اطلاعات تماس خود را برای کارشناسان مستر ویزا ارسال کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

تبلیغات

قالب بتن
قالب بتن تسکو
مشاوره آنلاین واتساپ